ΑΡΧΙΚΗΑΡΧΕΙΟFORUMSΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣΠΗΓΕΣΑΝΑΖΗΤΗΣΗRETRO MODE

Ψηφιακό Αρχείο Ανάκτησης

FORUMS/ESOTERICA.GR/BOARD/- Νέο μέλος (Χαιρετισμός) - Απόψεις, Προτάσεις κ.ά.

- Νέο μέλος (Χαιρετισμός) - Απόψεις, Προτάσεις κ.ά.

milonas39 ΜΗΝΥΜΑΤΑΣΕΛΙΔΑ 1/2
milonasΝέο Μέλος
02/08/2005, 12:29:42
Καλημέρα,
Γράφτηκα σήμερα στο Esoterica.
Επειδή όμως είμαι αρκετά άσχετη, παρακαλώ δώστε μου πληροφορίες πως μπορώ να συμμετέχω στις συζητήσεις, να κάνω ερωτήσεις, να δίνω απαντήσεις

Ευχαριστώ
Milonas
evi_gram@yahoo.gr

milonas

02/08/2005, 14:04:28
Μιλωνάς
Καλώς ώρισες στην παρέα μας.
Δεν υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες οδηγίες για το τι πρέπει να κάνεις για να συμμετέχεις στις συζητήσεις. Βασικό είναι να μην είσαι προσβλητική στις εκφράσεις σου και αυτό είναι όλο.
Όταν νομίσεις ότι μπορείς να συνεισφέρεις σε μια συζήτηση, οι απόψεις σου, πιστεύω, θα είναι καλοδεχούμενες από όλους τους συμμετέχοντες.

Καλή παραμονή

Φιλικά όπως πάντα

ALFΜέλος
02/08/2005, 15:09:40
welcome
02/08/2005, 17:53:48
Γειά σου milonas.

Σωστή κίνηση
Το να θέλεις να δεις πως λειτουργούν τα forums πριν από τη συμμετοχή σου στις συζητήσεις.

Λίγα πράγματα θα σου πω για αρχή, ένα από τα οποία είναι να αφιερώσεις λίγο χρόνο στην περιήγησή σου στα forums, ώστε να δεις μόνη σου τον γενικότερο τρόπο λειτουργίας.

Σχετικά με τους κανονισμούς, τους έχεις δει - φαντάζομαι - όταν έκανες υποβολή της φόρμας για να γίνεις μέλος.

Από κει και πέρα, βρισκόμενη στη σελίδα των forums(http://www.esoterica.gr/forums/default.asp), εμφανίζονται μπροστά σου κάποιες θεματικές κατηγορίες.
Κάθε μία από αυτές, συνοδεύεται με μία σύντομη περιγραφή, του αντικειμένου που την αφορά.
Π.χ. ο χαρακτηρισμός για το .-= ΜΥΘΟΣ & ΘΡΗΣΚΕΙΑ =-. όπου άνοιξες το παρόν θέμα είναι:

"Αρχαίοι Πολιτισμοί - Θρησκείες - Μυθολογίες - Συμβολολογία"

πράγμα που σημαίνει, πως η τοποθέτηση του θέματός σου δεν είναι σωστή εδώ, αλλά στο:

"Απόψεις, Προτάσεις κ.ά.