ΑΡΧΙΚΗΑΡΧΕΙΟFORUMSΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣΠΗΓΕΣΑΝΑΖΗΤΗΣΗRETRO MODE

Ψηφιακό Αρχείο Ανάκτησης

FORUMS/METAFYSIKO.GR/BOARD/Yπάρχει περίπτωση να υπάρχει δαίμονας?????

Yπάρχει περίπτωση να υπάρχει δαίμονας?????

justin1910 ΜΗΝΥΜΑΤΑΣΕΛΙΔΑ 1/1
2010-10-16 19:16
Γεια σας!Είμαι νέο μέλος.Είμαι φοιτητής σε επαρχιακή πόλη.Γενικά είμαι άτομο που βγαίνει συχνά.Αλλά τώρα έχει εγκατασταθεί η μάνα μου και δεν με αφήνει να βγω πουθενά.Προσπαθώ να την πείσω πως έχω ενηλικιωθεί και δεν με αφήνει!Γενικά παθαίνει περίεργα περιστατικά-κρίσεις..Συνέχεια βρίζει (αναφέρεται σε διάβολο και σατανά).Ρίχνει κατάρες σε συγγενείς και γνωστούς,ακόμα και σε εμένα.Με έχει απομονώσει εντελώς από τον πατέρα μου και τα αδέρφια μου,που είναι στην Αθήνα.Όταν χτυπάει το τηλέφωνο το βγάζει.Ακόμα και ώρες-ώρες σβήνει το ρεύμα,γιατί δεν θέλει να είμαι στο internet.Με την παραμικρή βρωμιά που θα βρει στο σπίτι μου.Κάθε μέρα σφουγγαρίζει με ξίδι στο σπίτι,γιατί λέει ότι θέλει να ξορκίσει το κακό.Ακόμα,να αναφέρω πως και το καλοκαίρι που μας πέρασε,αλλά και το προηγούμενο σταμάτησε να τρώει για 2-3 μέρες,δεν είχε καθόλου όρεξη,μόνο έπινε και κάπνιζε με αποτέλεσμα παραλίγο να πάει νοσοκομείο.Με τα παραπάνω θέλω να αναφέρω πως δεν συμπεριφέρεται φυσιολογικά,είναι στην κλιμακτήριο,αλλά και πάλι αυτές οι αντιδράσεις δεν είναι φυσιολογικές.Δεν έχουμε κάποιο ιδιαίτερο οικονομικό πρόβλημα,απλά με τον πατέρα μου δεν πάει και τόσο καλά τα τελευταία χρόνια.Τον τελευταίο μήνα,είμαι λίγο ξεκομένος από τον υπόλοιπο κόσμο,δεν ξέρω που να απευθυνθώ,σε κάποιον πνευματικό?
2010-10-16 19:48
Εσύ πως αντιδράς σε όλα αυτά ? Της λες τίποτα ?
2010-10-16 19:56
Θα σου γράψω σε 2 γραμμές δικια μου εμπειρία. Έχω χωρισμένους γονείς..

Έχω παρόμοια εμπειρία και σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό κακίας, μίσους, τρέλας.. κτλ.. αλλά ήταν άλλη φάση.. ηταν μητρια