ΑΡΧΙΚΗΑΡΧΕΙΟFORUMSΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣΠΗΓΕΣΑΝΑΖΗΤΗΣΗRETRO MODE

Ψηφιακό Αρχείο Ανάκτησης

FORUMS/ESOTERICA.GR/BOARD/- Paranormal GREEK Video - .-= ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ =-.

- Paranormal GREEK Video - .-= ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ =-.

Crystal_tear30 ΜΗΝΥΜΑΤΑΣΕΛΙΔΑ 1/2
Crystal_tearΜέλος
19/02/2004, 12:31:29
Δεν ειπά οτι εισαι παπαρτσι να σε αποτρεψω απο το να γινεις προσπαθισα, ξερω οτι αυτο που καταφερες το να βλεπεις οπως λες θελει πολυ δουλεια και ειναι καλο το οτι το μιράζεσαι μαζι μας απλα θελει προσοχη η χρηση του.

SIMONAΜέλος
20/02/2004, 09:32:21
ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ!!
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΡΕΞΩ ΤΟ ΠΡΟΓΑΜΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΤΗ!!!

SkylineΝέο Μέλος
22/02/2004, 19:44:40
Παιδιά πολύ εντυποσιακό αλλά πώς έγινε αυτό? (Είμαι λίγο αρχάριος)

SkylineΝέο Μέλος
22/02/2004, 19:47:13
Πώς μπορώ να το αποθηκεύσω στον υπολογιστή μου?

katiaΜέλος
22/02/2004, 21:09:20
ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΟΩΡΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ.

MagicalDogΜέλος
24/02/2004, 07:54:49
Katevaste twn kodika re paidia pws 8a trexei alliws?Pantws epidi einai mikro prepei na twn deis kana dio fores gia na katalaveis to ti synvenh alla fenete kseka8ara mia lamsh!!erwthsh pros twn kirio pou ekane to "peirama" ti eniwses ekini thn wra???

SIMONAΜέλος
24/02/2004, 11:13:13
quote:

Katevaste twn kodika re paidia pws 8a trexei alliws?Pantws epidi einai mikro prepei na twn deis kana dio fores gia na katalaveis to ti synvenh alla fenete kseka8ara mia lamsh!!erwthsh pros twn kirio pou ekane to "peirama" ti eniwses ekini thn wra???

ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΜΕ
ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΤΙΠΟΤΑ

YiannakasΜέλος
24/02/2004, 12:49:03
quote:

erwthsh pros twn kirio pou ekane to "peirama" ti eniwses ekini thn wra???

εγώ εκείνη την ώρα είμουν σκατά και ήθελα θεραπεία γιαυτό και
την ζήτησα, ένιωσα καλύτερα

akpeΜέλος
24/02/2004, 18:29:32
quote:

ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ URL
http://proteus.remalia.com/video/video.avi

Δοκίμασες δεξί κλίκ στο url και "Save Target As"; :)

Proteus Team: http://www.proteusteam.cjb.net