ΑΡΧΙΚΗΑΡΧΕΙΟFORUMSΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣΠΗΓΕΣΑΝΑΖΗΤΗΣΗRETRO MODE

Ψηφιακό Αρχείο Ανάκτησης

FORUMS/ESOTERICA.GR/BOARD/- ΑΝΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ, Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ Η "ΟΥΣΙΑ" - .-= Η ΨΥΧΗ =-.

- ΑΝΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ, Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ Η "ΟΥΣΙΑ" - .-= Η ΨΥΧΗ =-.

ΕΝΑΣ ΥΠΗΡΕΤΗΣ30 ΜΗΝΥΜΑΤΑΣΕΛΙΔΑ 1/2
12/09/2009, 10:36:50
ΦΙΛΕ ΖΙΡ

quote:
Η μόνη κατάσταση πέρα από το νου, το έχω ξαναπεί, είναι η παράνοια. Κι επειδή παρακάτω σ' αυτό που λες, αναφέρεις και τον Χριστό, να σε ενημερώσω αν δεν το ξέρεις, πως ο Jesus δεν μιλούσε παρανοϊκά. Ήταν λογικότατος.

Άσε τι λέω… είμαι άσχετος κοιτά όμως τι λέει η επιστημονική κοινότητα.

quote:
http://www.medlook.net.cy/article.asp?item_id=2532

Η παράνοια χαρακτηρίζετε από σοβαρά χρονιά αισθήματα καταδιώξεις, δυσπιστίας, φιλυποψίας και υπερβολικής σημασίας που έχει το άτομο για τον εαυτό του. Παρατηρείτε σε πολλές ψυχιατρικές παθήσεις και σπάνια υπάρχει ως ξεχωριστή παθολογική οντότητα.

Στα άτομα με την χρόνια αυτή ψυχοπαθολογική διαταραχή της προσωπικότητας δημιουργούνται προβλήματα στις σχέσεις με τους άλλους ανθρώπους και στο επαγγελματικό περιβάλλον.

Φίλε Ζιπ όπως λένε οι ψυχολόγοι οι παρανιά δεν είναι εκτός του ΝΟΥ. Τα αισθήματα καταδιώξεις ,Δυσπιστίας ,και φυλοποψιας ,ανήκουν σε μια διανοητική λειτουργία .

Επικαλησε το όνομα της επιστήμης και λες «ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ» Και μέσα από αυτή σου την τοποθέτηση που είναι υποτίθεται επιστημονική λες

quote:
Η μόνη κατάσταση πέρα από το νου, το έχω ξαναπεί, είναι η παράνοια.

Αυτό που βλέπω από την πλευρά της επιστήμης.. αι από αυτά που λες… δεν ισχύουν αυτά τα οποία θες να μας πεις.

Δεν βλέπω να αναφέρουν πως η παράνοια είναι κάτι που είναι έξω από τον νου.

Συνεχίζεις απλά να σχολιάζεις τα λεγόμενα μου με πολύ αυθαίρετους τρόπους που δεν είναι ούτε καν επιστημονική.

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ
ΕΙΡΗΝΗ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ

12/09/2009, 10:48:03
quote:
Αναφέρεσαι και στο αυτεξούσιο -ότι δεν το έχει ο άνθρωπος- , αλήθεια τι εννοείς???

Φιλε Εαρινός

ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΑ. ΕΧΕΙς ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙς ΤΗΣ ΔΙΚΕς ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΖΙΡ.